Studiedag


Kommentarer
Postat av: Stina

Oh yes. men jag tror inte du är ensam om att gråta framför tvn. Nästa vecka börjar också DHW ! Längtar lite tills det. Så det kan du glädja dig åt.. Börjar du samma tid som jag imorrn?

Pussipuss..

2007-02-07 @ 17:59:09
Postat av: Lovisa

Ohh, DHW!! I just Löööv that show!^^

2007-02-07 @ 21:06:15
URL: http://drops.blogg.se
Postat av: anni

Grey's anatomy är grymt gråtframkallande. Elakt av showen, tycker jag, och roande tycker Jesper och skrattar åt gråtande mig i soffan. ;)

2007-02-08 @ 18:09:19
Postat av: Annika

Mysigt café.. haha

2007-02-09 @ 17:55:06
Postat av: Ellinor

Stina, Lovisa: Ja DHW har man väntat på ett bra tag nu. och äntligen bröjar den! tisdagar har alltid vart bra tv dagar!

Anni: Men du kollar ju inte ens på grey's längre :p. Elaka Jesper, säg åt honom att sluta med det.

Annika: Ja, en chock att se er där måste jag säga. haha. Jag satt med ryggen mot och när lovisa sa "där är sofia och co." då tog det evigheter innan jag fatta vilka hon pratade om...

2007-02-10 @ 11:06:43
URL: http://drelly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!