Du har blivit ägd av facebook


Kommentarer
Postat av: madA

nejNEJNEJNEJ! det är inte sant!
*adam raderar alla senast besökta sidor*
*adam raderar analporr1.avi, analporr2.avi, bajsporr3.avi samt bajsporr6medfredrikreinfeldt.avi*
*adam biter av internetkabeln och minimerar datorns eltillförsel till NOLL*
*adam slår sönder skärmen med ett basebollträ*
*adam tar datorn, springer upp i den mörkaste skogen i hela Ekerö kommun och lägger den på marken samt hoppar på den*
*adam kommar hem och kan andas ut* PUSS!

2007-10-25 @ 20:29:24
Postat av: Sandra

va vad har jag nu missat?? :S

2007-10-25 @ 21:39:27
URL: http://wom.blogg.se
Postat av: stina

Haha ja jag är fätt paranoid över det här. Det kommer sabotera för mina framtida jobb och CIA spinoerar på mig och skickar information till alla myndigheter och företag i Sverige. Alla bevakar just MIG.
Fast jag bara skrattade när jag läste det i Metro. Det var hemskt, jag ska aldrig mer skratta på tunnelbanan.

Tack Dr Elly, fast jag tyckte inte det var så överdrivet långt, mest lagom ! :D Ha det gött ;D

2007-10-29 @ 20:45:27
URL: http://ensvensktiger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!