Sitter man i fel vagn så gör man


Kommentarer
Postat av: Emelie

jag tror våra glorior börjar försvinna ;) men som sagt skadeglädje e den enda sanna glädjen..

2007-09-28 @ 22:50:30
Postat av: Emelie

jag tror våra glorior börjar försvinna ;) men som sagt skadeglädje e den enda sanna glädjen..

2007-09-28 @ 22:50:37
Postat av: adam

Emelie postar två inlägg för säkerhets skull. :)
drellan, du är en ond mänska.

2007-09-29 @ 11:03:20
Postat av: Stina

Hälsade du på min mamma denna dag? För jag var på bussen och försökte få kontakt med dig men du såg inte ! *snyft* ! Till råga på allt var DHODHODHODHO - BUSSMARODÖREN ! på min buss. jag pekade ut honom för mamma..hon sa att hon sett honom förr. HEY ELLY ! ^^

2007-09-29 @ 18:44:42
URL: http://ensvensktiger.blogg.se
Postat av: Ellinor

Emelie: Nej, nej, våra glorior kommer alltid att vara kvar. ;)
Adam: ja, så hon är säker på att jag verkligen ser det. Nej jag är en god människa lövet, en mycket god, jag är guds bästa barn.
Stina: Ja, jag såg din mamma var du också på bussen?! Men jag tror inte att jag åkte samma buss som henne nämligen. :s

2007-09-30 @ 11:37:35
URL: http://drelly.blogg.se
Postat av: Gauteastrid

Hi! I liked your site. Design, navigation, a content - all is very good!

2010-04-26 @ 09:57:27
URL: http://gauteastrid.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!