Dag tre


Kommentarer
Postat av: J.Carlsson

Snygg design du har ! :D

2008-04-13 @ 10:04:26
Postat av: Malin

Vad kul att du skriver lite uppdateringar där bortifrån! Vad har ni gjort?

2008-04-13 @ 16:07:33
Postat av: lisa

Nämen ooh trodde inte att du skulle uppdarera där borta. Har du det bra förutom med hunden? Bra väder? Juste, hade hon fest igår?;) Va ska ni göra i veckan?

2008-04-13 @ 21:14:42
Postat av: Johanna

Heeeej! nu när jag är hemma är du borta, crap! men jätteledsen att jag skickade ett sms till dig, tänkte inte på att du är over there, så ledsen att du fick betala smset...

Ha det så jättebra nu i alla fall! akta dig för hunden, drabbas inte av rabies och hångla inte med för många fransmän. då är jag nöjd!
Ha det underbart, jag saknar dig!

2008-04-15 @ 19:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!