jollafjolla


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Johanna är så jäääävla smaaaart! hahah du har rätt, hon skulle ogilla detta inlägg, så det är bäst vi hyllar henne medan vi har chansen! wooohooo gooo johanna!

2008-04-08 @ 11:32:01
URL: http://livligt.blogg.se
Postat av: Ellinor

Rebecca: Nej, jag kommer aldrig glömma teckningstävlingen. :P men yepp som du sa "wooot wooot!! go jollsi!"

2008-04-08 @ 22:31:35
URL: http://drelly.blogg.se
Postat av: Adam

Bra kämpat.
Det är rätt hemskt i efterhand.

2008-04-10 @ 19:02:53
Postat av: Anonym

Jaha ja, så här går man bakom min rygg, men som du själv sa, det har ju hänt förr, jävla teckningstävling...
neee ja bara skojar (fast jag vill dock helst att vi aldrig nämner den där teckningstävlingen igen)!
okej, jag kanske inte skulle ha rekomenderat dig att skriva om detta, en viss Lanziboy var ganska frågvis i skolan... MEN jag är ytterst rörd och hedrad över att få vara med på din blogg och att du skriver så fint, du med snäckis, mina älsklingar! tacktacktack! men jag måste även bara tillägga att jag faktiskt absolut inte är skolans bästa elev, bara den som troligen kan babbla mest om vad jag kände efter resan...

2008-04-17 @ 17:52:14
Postat av: Jollafjolla

det förra inlägget var från mig, jollafjolla. ville bara förtydliga för de stackare som har ungefär lika stor hjärnkapacitet som jag, inte så snabb koppling dvs. fast det kanske bara är jag av de stackarna som läser denna blogg...

Puss och kram kalsongreklam!

2008-04-17 @ 17:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!