Slå den om ni kan!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Nu är det ju såhär att min hund jagar rådjur och det blir nog inte en så bra blandning. Men om ni vill pröva med gemensamma promenader så visst^^

2008-04-20 @ 20:49:21
URL: http://drops.blogg.se
Postat av: J

Det är sannerligen mig en glädje att se att du har slagit dig ner hemma igen och börjat tillhöra den svenska kulturen efter vår Frankrikevistelse. Jag är också ytterst stolt över all den fina franska du pratade där nere. Kör på Rådjuret också. Bengt-Åke låter som en polsk prostituerad.
Kära hälsningar,
Johan

2008-04-20 @ 22:14:03
URL: http://drambuie.blogg.se
Postat av: Ellinor

Lovisa: Nej då, Rådjuret jagar han garanterat inte. Inte när han sett in i hans snälla djupa ögon. :)

Johan: Tack så mycket, det glädjer mig att få en sådan fin komplimang av en person som pratar i princip flytande franska själv. Vad kommer till namnet Bengt-Åke så ser jag absolut ingen koppling mellan namnet och en polsk prostituerad. Jag undrar om du har några grundläggande bevis för detta?
Med välvilliga hälsningar,
Ellinor

2008-04-21 @ 16:22:54
URL: http://drelly.blogg.se
Postat av: J

Käre Ellinor,
Jag skall vara ärlig och säga att jag blev
ovedersägligt förbryllad när jag såg ditt svar. Hade jag verkligen ett grundläggande bevis för mitt Bengt-Åke-påhopp? Jag var förvisso säker på att mitt påhopp uteslutande var baserat på personliga upplevelser. Jag sökte mig till Google, sökte på Bengt-Åke och detta fick jag upp, som ytterst stöder min ståndpunkt. Jag citerar:
"Åke bengt
Fynda Åke bengt här
Köp Åke bengt på Tradera nu!
Tradera.com"
Är det inte prostitution vet jag inte vad det är. Angående det polska erkänner jag mig besegrad dock. Bengt-Åke låter som en svensk prostituerad, inget annat.
Din för alltid,
Johan

2008-04-21 @ 16:39:47
URL: http://drambuie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!