Jag vet inte om jag är ironisk nu eller inte...


Kommentarer
Postat av: mad A

För det första så ska det vara "Apples senaste uppfinning", det är dem som gör iPod, och sen ser det ut som att det är ett företag som heter Numark som gjort Dj-stationen. jag var tvungen. :D

2008-02-14 @ 22:14:42
Postat av: Ellinor

1. Jag är mycket väl medveten om att det är MAC som gör alla dessa föremål och inte iPod. Det var ett slarvfel som inträffade i skrivande stund.
2. Det är ett sammarbete mellan Numark och Mac.
3. Du är jävligt irriterande. Vet du det?

2008-02-14 @ 22:45:25
URL: http://drelly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!