"Bli lika mjuk som din baby"


Kommentarer
Postat av: Frida

Hej jag såg dig på det där mötet med Malawihjäpen så jag tänkte bara fråga vad det handlade om för jag skulle vilja engegera mig men har inte kvar pappret så jag har inte kunnat kaila dem har du möjligtvis dera mail??

2008-05-14 @ 20:25:58
Postat av: Ellinor

Alltså du behöver bara dyka upp typ.
Grejen är bara att mötena är askassa. De har liksom aldrig några punkter att ta upp det är
typ "Hej! Vi har med oss fika, så FIKAAAAA!"
men häng på nästa gång bara. ;)

2008-05-14 @ 21:42:32
URL: http://drelly.blogg.se
Postat av: Frida

Okey =) men när är nästa gång vet du det?
Tack!!!

2008-05-15 @ 10:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!